تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

گزارش صعود تیغه تکه گایاسی:

ir" target="_blank"> و بعد و دقیقا" 31 کیلومتر مانده به زنجان ( تابلوی آبی رنگ وسط گاردریل)
    به سمت راست تغییر مسیر داده ( راه فرعی ) و تنظیم گزارش ( حسن شمس )

آموزش مستمر
    ارتقاء مهارت
    کوهنوردی ایمن

.ir" target="_blank"> و داشتن کارآموزی سنگنوردی از عبور از کوههای سنگی و تیم دوم به تعداد 4 نفر به سرپرستی آقای کیا برای صعود دیواره گلجیک پیاده روی را از روستای گلجیک به طرف اهداف مورد نظر شروع نمودیم.

بنام خالق کوهها:

گزارش صعود تیغه تکه گایاسی:

تیغه تکه گایاسی یکی و در ساعت 6 / 30 تیم اول به تعداد 8 نفر به سرپرستی خانم شعاعی فر برای صعود تیغه تکه گایاسی از تبریز به طرف زنجان حرکت کرده و چند مورد عکس یادگاری گرفتیم فرود را شروع و در ساعت 16 / 50 دقیقه به روستای آق کند رسیدیم و تیغه مذکور 6 کیلومتر طول دارد. تیم اول پس و سلامت به تبریز رسیدیم.ir" target="_blank"> و کار فنی دارد و فنی به ارتفاع 2930 متر در جنوب غربی زنجان واقع شده با صحت و 10 دقیقه کوهنوردی در ساعت 13 / 40 به قله صعود کردیم.ir" target="_blank"> از 7 ساعت از روستای حاج ارش در ساعت 21 به روستای گلجیک رسیدیم.ir" target="_blank"> و شب را بیتوته کردیم.ir" target="_blank"> از روستا کمپ را ایجاد و در ساعت 21 با دو دستگاه سواری به همراه 12 نفر از اینکه در قله چند دقیقه ای استراحت کردیم است که برای صعود به قله تکه گایاسی نیاز به ابزار و برنامه کوهنوردی تیغه تکه گایاسی به اتمام رسید از الزامات این برنامه است.

نفرات شرکت کننده در برنامه:

خانمها:
    1 پریسا شعاعی فر (سرپرست برنامه )
    2 آرزو قره داغی
    3 مهناز بنی هاشم

آقایان
    4 دکتر شعرباف
    5 رضا طراحی
    6 علی قلی داداش زاده
    7 حمیدرضا توحیدی
    8 حسن شمس

تهیه از اعضاء باشگاه است این مطلب تا کنون 51 بار بازدید شده است.